När kommer nästa Eldar-codex?
Re: När kommer nästa Eldar-codex?
jag skrev inget om vad jag tror, bara vad jag ville ha. lite som min tjej drömmer om sitt frikort ibland, det blir liksom inte speciellt troligt att hon får kopulera med honom men det kommer itne hindra henne från att önska det.
Ja' än't bittä'!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Alltså, den där posten bjuder in till så mycket offtopic-spam så jag gör bäst i att utfärda en moderator-varning redan nu till er som tänker försöka!
Moderator-varning? Är det en varning till mig och Zurken? 
Lika slim som att man skulle få se en plast chaos dreadnaught...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Excessus skrev:Lika slim som att man skulle få se en plast chaos dreadnaught...

den var så snygg att den nästan platsar i PerSs chaosarmé 
pära skrev:den var så snygg att den nästan platsar i PerSs chaosarmé
- speedfreek
-
Bengtsson den yngre
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
-
Silversixx
Åh jag ryser av välbehag när jag ser sånt!Jocke Rapp skrev:Alltså, den där posten bjuder in till så mycket offtopic-spam så jag gör bäst i att utfärda en moderator-varning redan nu till er som tänker försöka!
Och den gamla snygga Space Crusade-dredden med de gamla Chaos Robots! Så jävla snygga, och på riktigt...
Nästa Eldar Codex kommer garanterat efter Dark Angels nästa släpp, men innan det kommer nya bra codexar.
Det uttalandet är helt baserat på de senaste två codexarna som var "the shitz0r!" i ett halvår innan en ny ball codex kom.