Min Big Meks verkstad håller sommaröppet, speciellt under regniga dagar! 9 deffkoptas ska byggas om till rokkitbuggies.
Har alla deffkoptas jag behöver men saknar däck, hjulupphängningar, drivaxlar ja allt förutom larvband som kan få buggien att rulla! Det mesta är av intresse och min Big Mek ställer inte några krav på likformighet!
Har diverse gamla och nya Ork Bitz samt några Assault on Black Reach Terminators att byta med om inte pengar föredras!
Däck!
Moderator: Katarsis
Re: Däck!
Ett tips kan vara att leta på loppmarknader efter leksaksbilar och -traktorer, jag kommer på mig själv med att behålla en del av sonens trasiga leksaker just på grund av däcken, trots att jag inte ens bygger några orker. 
(På tal om loppmarknader, förra årets Majorna-loppis, en enorm tillställning som täcker en hel stadsdel, så hör jag plötsligt i vimlet en ung man som förklarar för sin flickvän "Men den kommer att bli en perfekt battlewagon, ser du inte det?", hållandes en stor Volvo-lastbil.)
(På tal om loppmarknader, förra årets Majorna-loppis, en enorm tillställning som täcker en hel stadsdel, så hör jag plötsligt i vimlet en ung man som förklarar för sin flickvän "Men den kommer att bli en perfekt battlewagon, ser du inte det?", hållandes en stor Volvo-lastbil.)
-
Silvertejp
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index ... cts_id=239
Kan jag starkt rekommendera sitter på mina 3 raket-buggies
Aahhh! Vilket bra tips!Silvertejp skrev:http://shop.ramshacklegames.co.uk/index ... cts_id=239
Tackar
- guildmaster
- Kontakt:
Jag har nog en hel del "skrot" som däck, delar av buggies, wartracks, gamla trukks osv. Jag kan kolla om du vill?
Jag har beställt de däck jag behövde från Ramshackle och fått tag i lite delar att bygga hjulupphängningar m.m. av.synthet skrev:Jag har nog en hel del "skrot" som däck, delar av buggies, wartracks, gamla trukks osv. Jag kan kolla om du vill?
Tack ändå!