Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
Tur att man inte minns 80-talet då. Slipper man veta om att det var bättre för och kan vara nöjd med idag 
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Dom ser mer mobila och rörliga ut än de vanliga klumparna, ala låda med ben och armar.
Dock känns dom lite.. gulliga:D
Dock känns dom lite.. gulliga:D
Är det bara jag som hänger upp mig på den delen av meningen?Seregon skrev:Until a specific variant of this unit is featured in a forthcoming book
Icke-galen dread, JA TACK!
...men förmodligen bara tills de gör en chaos-kopia av den...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det jag tycker är lite intressant är att den känns ganska hightech, alltså så som Imperiet faktiskt var runt 30k.
Lite nytt godis från FW 
Master of the Forge

Boarding Assault Upgrade Set

Contemptor Cyclone Missile Launcher

Contemptor Heavy Conversion Beamer

Master of the Forge

Boarding Assault Upgrade Set

Contemptor Cyclone Missile Launcher

Contemptor Heavy Conversion Beamer

PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Gillar bordningsgrejerna, men det borde ha stått riot equipment 
Om Space Marines ska ta hand om ett upplopp behöver de inte sköldar, bara Rapid Fire...XecrNist skrev:Gillar bordningsgrejerna, men det borde ha stått riot equipment
Eller en ensam marine helt utan utrustning med båda händerna bakbundna och en ögonbindel... om Matt Ward skriver om det.HeadWar skrev:Om Space Marines ska ta hand om ett upplopp behöver de inte sköldar, bara Rapid Fire...XecrNist skrev:Gillar bordningsgrejerna, men det borde ha stått riot equipment
FW-prylarna ser sådär ut tycker jag. Helt OK men inte jättebra heller. De har lite skön oldschool-känsla men det är ändå något som saknas.
Ja, sköldarna var mysiga.
Vad är det master of the forge har i händerna?
För en som aldrig lirat marines, ska han piska halvnakna systrar med huvor?
-
Valrosskorv
Tror det är mechadendrites, alltså 40k-motsvarigheten till en schweizisk armékniv. De kan göra alla möjliga saker, men om jag inte minns fel så används de främst för att koppla upp användaren mot mekanisk utrustning, typ som en USB-kontakt, fast istället för händer...mindtrix skrev:Ja, sköldarna var mysiga.