Grey Knights 6.5
Moderator: Kompmallsansvariga
- speedfreek
Re: Grey Knights 6.5
Stavningen är ju helt åt helvete, men vad menas med tangentbord 12"?
Eller är det en avancerad felstavning?
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Misstänker att någon skriver från en mobil med auto-correct eller liknande.speedfreek skrev:Stavningen är ju helt åt helvete, men vad menas med tangentbord 12"?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
I så fall skulle den väl rätta de andra felstavningarna också?DHettNeck skrev:Misstänker att någon skriver från en mobil med auto-correct eller liknande.speedfreek skrev:Stavningen är ju helt åt helvete, men vad menas med tangentbord 12"?
Haha tyvärr är skadad så jag kan inte stavaJocke Rapp skrev:Allvarligt, stavning?Tadaotoko skrev:Sen min sissta tanke runt hammaren. På sm är den effektivaste tangentbord 12" vilket gör att man bara har en skans sen blir man assaultad.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
- speedfreek
Det är väl ingen ursäkt för att inte vara läs- och skrivkunnig?
Det är sant farbror snabb och en rullstolsbunden har ingen ursäkt för att inte kunna gå?
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
- speedfreek
Take it easy guys, telefoner krånglar ibland med stavningen. Det är ju verkligen ingen big deal
. (jag vill bara att ingen ska ta illa upp, jag anar en del sarkasm i tråden, men det kan vara svårt att se i text ibland.)
Alexander Merinen
Det är inte så stor deal att dubbelkolla vad man precis skrivit heller. Ingen kräver några litteraturpris, men lägstanivån måste ju gå att förstå iaf.Zurken skrev:Take it easy guys, telefoner krånglar ibland med stavningen. Det är ju verkligen ingen big deal. (jag vill bara att ingen ska ta illa upp, jag anar en del sarkasm i tråden, men det kan vara svårt att se i text ibland.)
- speedfreek