systrar i white dwarf
Re: systrar i white dwarf
Jag beställde därifrån för en-två månad sedan och då var sidan kvar och den ser precis likadan ut nu.
Det var ju såklart inte vad man hoppats på men ungefär vad jag hade förväntat mig..
Märkligt nog funderar jag på att införskaffa mig några systrar... Troligtvis en dålig ide men jag spelar ju inte heller för att vinna. Viktigast att figurerna är söta och man kan ha konstiga enheter med märkliga blandningar som troligtvis inte gör någon nytta men om dom gör det så blir man jätteglad:D
Märkligt nog funderar jag på att införskaffa mig några systrar... Troligtvis en dålig ide men jag spelar ju inte heller för att vinna. Viktigast att figurerna är söta och man kan ha konstiga enheter med märkliga blandningar som troligtvis inte gör någon nytta men om dom gör det så blir man jätteglad:D
Menar dem på allvar att det inte kommer några nya syster modeller? Inte ens finecast av de gamla?
Hoppas inte!
De håller på att göra systrar i plast, det har haft en del problem med det så det kan nog dröja ett tag. Jag har hört att en av anledningarna varför systrarna får ett WD-codex är att de nya modellerna är inte klara så de kan inte lansera ett riktigt codex än, deras ursprungliga plan har nog varit att släppa ett riktigt systercodex istället för WD-varianten.
Jag tror att de kommer komma tidigt 6th-ed (efter necron, Chaosm, Tau och antagligen även SM). vilket ligger ca. 2 år bort.
Jag tror att de kommer komma tidigt 6th-ed (efter necron, Chaosm, Tau och antagligen även SM). vilket ligger ca. 2 år bort.
Alexander Merinen
troligt att de kommer att släppa 3 codexar innan SM till en ny edition..Zurken skrev:(efter necron, Chaosm, Tau och antagligen även SM)
Och systrarna kommer nog få vänta flera år till på ett nytt codex.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Necrons kommer innan 6th, chaos samtidigt och de kan väl inte släppa två marine codex på raken? 
Alexander Merinen
- theWatchman
SM är alltid typ första codexet i en ny edition. Det lär bli så även i 6:th.Zurken skrev:Necrons kommer innan 6th, chaos samtidigt och de kan väl inte släppa två marine codex på raken?
Jag har hört att 6th kommer släppas med en stor "fluff uppdatering", Abbadons nästa stora anfall, tiden kommer flytta fram till M42 och tillsammans med detta ett nytt Chaos Legions codex. Men ja, instinktivt så känns det rätt troligt med ett nytt SM codex istället också.
Alexander Merinen
Men CSM och Eldar i boxen hade ju vart rätt nice, bara för att jag sålde av mina för 2 år sen.
För att återgå till tråden. Någon som sett något konkret om att Exorcist missiles kommer ändras?
För att återgå till tråden. Någon som sett något konkret om att Exorcist missiles kommer ändras?