Crybs Björnar.
Re: Crybs Björnar.
Lookin good. Grönt är skönt!
Dina björnbaser är likadana som mina Bloodcrusherbaser!
Dina björnbaser är likadana som mina Bloodcrusherbaser!
dom var väldigt snygga, och jag tycker om färg combon som dom fick grönt med vit. mycket snygg kommer bli roligt att se dom lite mer klara 
becon är ganska roligt.
Tack för allt komentarer, uppskattas!
Baserna till mina björnar är hemmapillade. Bara sandade med en sån ruindel ditlimmad
Baserna till mina björnar är hemmapillade. Bara sandade med en sån ruindel ditlimmad
Tja.
Mina björnar har legat o vilat ett bra tag nu.
Men jag ska ta tag i dem nu igen.
1. Börja med att måla upp allt som finns.
2. Har lagt en beställning på 2 dreadnoughts från FW. De coola dreddsen som e mer som en marine.
Det blir såklart dakka dreads.
Om det e nån som vet vart man kan få tag på björnar, delar, skallar, saker som man kan pryda div tanks o liknande med,
Så som SW har hjälp mig gjärna.
3. 15 missile launchers e bestälda och 2 cyclone launchers.
4. 3 Drop pods.
5. 3 Multimeltor till longfangs,
Tack för mig. KOmmer uppdateringar. Så fort jag har fått i ordning min lilla nya hobby hjörna.
Mvh, Cryb
Mina björnar har legat o vilat ett bra tag nu.
Men jag ska ta tag i dem nu igen.
1. Börja med att måla upp allt som finns.
2. Har lagt en beställning på 2 dreadnoughts från FW. De coola dreddsen som e mer som en marine.
Det blir såklart dakka dreads.
Om det e nån som vet vart man kan få tag på björnar, delar, skallar, saker som man kan pryda div tanks o liknande med,
Så som SW har hjälp mig gjärna.
3. 15 missile launchers e bestälda och 2 cyclone launchers.
4. 3 Drop pods.
5. 3 Multimeltor till longfangs,
Tack för mig. KOmmer uppdateringar. Så fort jag har fått i ordning min lilla nya hobby hjörna.
Mvh, Cryb
Hej alla glada.
Ok. Jag har börjat måla mina SW nu, och det börjar ta sig.
Har dock lite problem.
Jag vet inte riktigt när jag ska bli nöjd med gubbarna, Då det skall "weatheras" och få "Battle Dammage"
Det jag undrar mest över är den gröna färgen.
Ska det highlightas nått mer innan det blir weathering?
Vad tycker ni, hjälp mig.
Har målat up 5 terminators, och dem ser ut såhär.
2 st P-Fist + Storm bolters.

p-wep och 1 fist med Storm bolter.

Fist, Storm bolter o Cyclone.

Bakifrån

Bakifrån Cloaks/Pelts.

Prov på Battle DMG.

Inget vitt på vanliga marängen. Men ni kanske förstår Idén.
Sen har jag en till fråga ang battle dmg.
Jag går till väga på så sätt, att jag "stapplar" duttar på färg med en skursvamp, Basfärgen.
körde svart på prov marängen. Sen fylde jag bara i med silver på de stora klickarna färg.
Men fråga är, Vilken färg skall man köra med som bas förg på battle dmg på olika bakgrunder, typ,
vit? grön? Skall man köra typ scorched brown på vit eller skall man köra svart alltid?
Hjälp mig nån som e van?
cryb
Ok. Jag har börjat måla mina SW nu, och det börjar ta sig.
Har dock lite problem.
Jag vet inte riktigt när jag ska bli nöjd med gubbarna, Då det skall "weatheras" och få "Battle Dammage"
Det jag undrar mest över är den gröna färgen.
Ska det highlightas nått mer innan det blir weathering?
Vad tycker ni, hjälp mig.
Har målat up 5 terminators, och dem ser ut såhär.
2 st P-Fist + Storm bolters.

p-wep och 1 fist med Storm bolter.

Fist, Storm bolter o Cyclone.

Bakifrån

Bakifrån Cloaks/Pelts.

Prov på Battle DMG.

Inget vitt på vanliga marängen. Men ni kanske förstår Idén.
Sen har jag en till fråga ang battle dmg.
Jag går till väga på så sätt, att jag "stapplar" duttar på färg med en skursvamp, Basfärgen.
körde svart på prov marängen. Sen fylde jag bara i med silver på de stora klickarna färg.
Men fråga är, Vilken färg skall man köra med som bas förg på battle dmg på olika bakgrunder, typ,
vit? grön? Skall man köra typ scorched brown på vit eller skall man köra svart alltid?
Hjälp mig nån som e van?
cryb
- speedfreek
Jag gillar det gröna, skönt med inte bara blå/gråa Space Bears
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Super snygga! Tyvärr kan jag inte ge några råd angånde wathering eller battle dmg eftersom jag själv inte målar det. Men det vita och gröna ser jätte bra ut och passade bra med varandra^^
Jag tycker det ser lite konstigt ut med samma gröna på rustning och mantel.
Battledamagen såg snygg ut men du skall nog ha lite mindre av på de vanliga gubbarna då det i min mening ser ut som kaos om de har för mycket.
Battledamagen såg snygg ut men du skall nog ha lite mindre av på de vanliga gubbarna då det i min mening ser ut som kaos om de har för mycket.
Det här med hitta på eget färg schema är fasen inte enkelt.
mantlarna är fortfarande lite i "concept stage".
Om ni har några idéer e det bara och tycka till. Ett tag tänkte jag ha dem mörka, typ natt blå, med stjärnor på insidan.
Men jag slopade det o bara dundrade på med den färgen som e på nu. Kanske måste ha en färg som gjör att dem sticker ut?
Hilfe!!
Cryb
mantlarna är fortfarande lite i "concept stage".
Om ni har några idéer e det bara och tycka till. Ett tag tänkte jag ha dem mörka, typ natt blå, med stjärnor på insidan.
Men jag slopade det o bara dundrade på med den färgen som e på nu. Kanske måste ha en färg som gjör att dem sticker ut?
Hilfe!!
Cryb