LBK-mallen
Re: LBK-mallen
jag har svårt att se någon eldarspelare fielda 8 units av mc/vehicles, ever.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
- theWatchman
O det tycker jag är helt ok. Då får man sitt relevanta minus från Eldrad o sen är det bra.... om man inte vill spela mopeder förståss...Snot skrev:jag har svårt att se någon eldarspelare fielda 8 units av mc/vehicles, ever.
Min poäng är att ni straffar "bra saker" och 8 fordon till eldar är typ kasst, tror ni har svårt att hitta någon som allvarligt tycker annorlunda.
Saeculum Obscurums Forum
Jag tycker allvarligt annorlunda!Snot skrev:Min poäng är att ni straffar "bra saker" och 8 fordon till eldar är typ kasst, tror ni har svårt att hitta någon som allvarligt tycker annorlunda.
Reserv-mechdar kan vara fruktansvärt jobbigt att möta, speciellt om man förlorar vinna-slaget-slaget och tvingas gå först. Å andra sidan kommer en sån lista knappast upp i åtta fordon så den dodgar minuset ändå (utom det för eldrad då).
Dokumentet är trasigt när man laddar ner det.
behöver laddas upp igen sen forumuppdateringen.
Saeculum Obscurums Forum
- theWatchman
Nu finns den återuppladdad.Snot skrev:behöver laddas upp igen sen forumuppdateringen.
När planerar ni att släppa den nya varianten som ska användas till Lincon (är sugen att slipa på listor
)?
/H
/H
- theWatchman
Tjena!Hawk skrev:När planerar ni att släppa den nya varianten som ska användas till Lincon (är sugen att slipa på listor)?
/H
Så snart vi har fått skarpa direktiv från Swen om vad som gäller på lincon så kan vi på allvar se till att spika en mall. Det finns ett utkast på g som i någon mening är mer "rättvis" än tidigare mall.