Han är Chaplain?eldrak skrev:Grymt tuffa men varför har han skeletthuvud?
Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jo, ser nu att det var en del av hjälmen som vanligt.
När man tittar närmare så är de ju riktigt fräcka. Nästan så man vill spela "Greker".
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
- Lottomannen
Ooh, gillar terminators som inte ser ut som Quasimodo's halvkusin.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Trevliga Terminators.
De ser kanske lite för tunna ut i jämförelse med vanilla-modellen, men jag gillade helt klart deras ansikten mer än det hundliknande trynet som vanliga terminators har.
Skulle vara kul att se vad de får för extravapen. FW lär väl ta 4£ per heavy weapon till de där. Även hur man ska göra med chapter-specific shoulderpads.
...ser inte ut som att de vanliga padsen funkar till den modellen.
De ser kanske lite för tunna ut i jämförelse med vanilla-modellen, men jag gillade helt klart deras ansikten mer än det hundliknande trynet som vanliga terminators har.
Skulle vara kul att se vad de får för extravapen. FW lär väl ta 4£ per heavy weapon till de där. Även hur man ska göra med chapter-specific shoulderpads.
...ser inte ut som att de vanliga padsen funkar till den modellen.
Det stämmer tyvärr.Azaroth skrev: ...ser inte ut som att de vanliga padsen funkar till den modellen.
"Please note that these models are not compatible with our range of Terminator Shoulder Pads."
-
Bengtsson den yngre
Gillar att FW tagit de fräckaste modellerna i SM-rangen och gjort dem ännu fräckare. Gillar inte riktigt vad de har gjort med stormboltersen dock...
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Mina combi-bolter-släpandes kaostermosar gillar dem dock skarpt.Bengtsson den yngre skrev:Gillar att FW tagit de fräckaste modellerna i SM-rangen och gjort dem ännu fräckare. Gillar inte riktigt vad de har gjort med stormboltersen dock...
Äntligen kan jag göra Night Lord-termosar!