Spela utan han dålurräven skrev:Same here. Men Draigo kommer nog bli lite ghetto då jag inte fått tag i den bas jag vill ha honom av ännu.Väktaren skrev:Inte värre straff än så![]()
Jag ska kämpa med modellerna, de kommer inte omålade iaf
Peking fanatic-12 21/4
Moderator: Snot
Re: Peking fanatic-12 21/4
men prefered enemy slår mycket hårdare mot vissa arméer än andra, t.ex de som redan har ett litet underläge.
prefered enemy ger inte reroll to hit mot fordon. dessutom påverkar det bara närstrid.
prefered enemy ger inte reroll to hit mot fordon. dessutom påverkar det bara närstrid.
Ja' än't bittä'!
Ja, i det här fallet de omålade armeerna.Halvar skrev:men prefered enemy slår mycket hårdare mot vissa arméer än andra,
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Jag tänkte mer tau som ändå inte vill krypa in i närstrid ofta och närstridsarméer som har problem med transporter
Ja' än't bittä'!
Tack Bagarn för ytterligare ett bra arrangemang.
Som vanligt var sällskapet trevligt och maten god. Däremot kommer jag protestera å det grövsta nästa gång någon tycker det är en bra idé att använda missions från Fanatic. De var inte bra någonstans. Fortsätt med Snotversionen eller NyCon style på missions. De är mycket bättre.
Som vanligt var sällskapet trevligt och maten god. Däremot kommer jag protestera å det grövsta nästa gång någon tycker det är en bra idé att använda missions från Fanatic. De var inte bra någonstans. Fortsätt med Snotversionen eller NyCon style på missions. De är mycket bättre.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Skitkul turnering! Bra mat för bra pris, trevligt folk och nice med okompat.
-
Desertlord
Tack för en trevligt turnering!
Gött sällskap, god mat och fint pris! Kan inte bli bättre^^
Gött sällskap, god mat och fint pris! Kan inte bli bättre^^
Tusen tack för trevligt spel!
Håller dock med Röde om uppdragen, de slog lite väl snett
Håller dock med Röde om uppdragen, de slog lite väl snett