Kvar att måla inför Lincon
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Kvar att måla inför Lincon
Fick för mig att spela andra henchmen så nu dippas en till... Imorgon skall jag fixa squadmarkings på baserna. Annars är allt klart. Tre nya objektiv med GK stuk blev det också 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
3 tervigoner kvar att limma+måla som ännu inte anlänt i Sverige. Lär komma på måndag iaf annars kan det bli lite tajt 
Jocke Rapp skrev:Shit vad jag inser mer och mer hur folk läser den här kompmallen som en bibel
Kvar att bygga
5 halva tesla Immortals
Så många scarabar som de e möjligt att göra.. men ca 20 baser
Kvar att måla
En hel necron arme.
/D
5 halva tesla Immortals
Så många scarabar som de e möjligt att göra.. men ca 20 baser
Kvar att måla
En hel necron arme.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Nej nej, avancerat ska det vara med airbrush - salt och hårspray... Vi får c. just nu är inte best painted ambitionen för arméen.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jo ärgade, rostiga, lort necrons.. Får c om de blir nå bra.. Vill latja lite med den tekniken.
/D
/D
Nu kan jag spela misson 6 även om min motståndare glömt objektiven hemma 
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Målat 3 spyders för att sätta ett TT color schema. Blev väl ok och enkelt att förbättra. I morgon ska hela armen bli klar!