Sent from my iPhone using Tapatalk

Gott att höra, så jag inte hetsat dig att köpa en massa grejor du inte kommer använda.Elevatorlake skrev:Jag följde ditt tips och köpte på mig en del ak-grejer och av det jag sett hittills är jag väldigt nöjd med de! Enamel-grejerna ger ju en helt annan kontroll över spridningen av de och mycket roligare effekter än en vanlig wash kan göra.
Jag blandade lite oljefärger själv tidigare men det är ju väldigt smidigt att ha de färdigblandade så man slipper allt stöket. Känns lite som att ha sett ljuset med dessa produkter, ska köpa på mig resten också tror jagIsmeno skrev:Gott att höra, så jag inte hetsat dig att köpa en massa grejor du inte kommer använda.Elevatorlake skrev:Jag följde ditt tips och köpte på mig en del ak-grejer och av det jag sett hittills är jag väldigt nöjd med de! Enamel-grejerna ger ju en helt annan kontroll över spridningen av de och mycket roligare effekter än en vanlig wash kan göra.![]()
Visst är det skillnad! Har man väl börjat med enamelprodukter till vädring går man aldrig tillbaka till akryl.
Kul! Ja, de är lite beroendeframkallande.Elevatorlake skrev:Jag blandade lite oljefärger själv tidigare men det är ju väldigt smidigt att ha de färdigblandade så man slipper allt stöket. Känns lite som att ha sett ljuset med dessa produkter, ska köpa på mig resten också tror jagIsmeno skrev:Gott att höra, så jag inte hetsat dig att köpa en massa grejor du inte kommer använda.Elevatorlake skrev:Jag följde ditt tips och köpte på mig en del ak-grejer och av det jag sett hittills är jag väldigt nöjd med de! Enamel-grejerna ger ju en helt annan kontroll över spridningen av de och mycket roligare effekter än en vanlig wash kan göra.![]()
Visst är det skillnad! Har man väl börjat med enamelprodukter till vädring går man aldrig tillbaka till akryl.