Wow! Imponerad, tror knappt jag orkar göra EN till....Serpent skrev:Jag har satt ihop nästan tio såna där skrov. Det är ingen lek... Sablar vad mycket skärande, passande och svordomar det krävs!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wow! Imponerad, tror knappt jag orkar göra EN till....Serpent skrev:Jag har satt ihop nästan tio såna där skrov. Det är ingen lek... Sablar vad mycket skärande, passande och svordomar det krävs!
Åh, ett eget Nurgle poem! Bockar och bugar kaptenen!Captaingallas skrev:Skön Spawn!![]()
Jag tillängnar honom följande julklappsrim som kan användas på en paket med en Nurglespawn eller kanske några zombies:
Svart sinne, döende kropp
livet släcks men smärtan består
Ingen fristad, inget hopp
du är död men benen går
Utan livslust, evigt dömd
överallt, föruttnelsen når

Commissionbygge och målning. Inte mina egna. De är ju rätt snygga, men fy faaan vad tråkiga de är att smälla ihop.Ismeno skrev:Wow! Imponerad, tror knappt jag orkar göra EN till....Serpent skrev:Jag har satt ihop nästan tio såna där skrov. Det är ingen lek... Sablar vad mycket skärande, passande och svordomar det krävs!![]()
[/url]
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jo, det skulle vara för pengar då!Serpent skrev:Commissionbygge och målning. Inte mina egna. De är ju rätt snygga, men fy faaan vad tråkiga de är att smälla ihop.Ismeno skrev:Wow! Imponerad, tror knappt jag orkar göra EN till....Serpent skrev:Jag har satt ihop nästan tio såna där skrov. Det är ingen lek... Sablar vad mycket skärande, passande och svordomar det krävs!![]()
[/url]