Captains Corner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Balder

Re: Captains Corner

Inlägg av Balder »

Fasen vad härligt! Själv får man dela rum med frugans sygrejor och pärlmög... Men bättre än inget så ska väl egentligen inte klaga :wub:

Bild

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Ja helt overkligt fantastiskt!
Som du har det på den bilden har jag haft det de senaste 10 åren, men No More!
Det är nästan 20 år sedan jag hade ett eget rum senast... :D

Användarvisningsbild
Naz87

Inlägg av Naz87 »

Grattis!
Själv fick man ha sin mancave i 1år, för nu ska det tydligen bli ett barnrum har regeringen bestämt...

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Grattis dude.. That's living the dream. :)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Tack! :D

och:
Naz87 skrev:Själv fick man ha sin mancave i 1år, för nu ska det tydligen bli ett barnrum har regeringen bestämt...
Var är alla de här exemplen när det pratas om ett mansdominerat samhälle?
Jag vet inte en enda samboende man som faktiskt har mest att säga till om hemma när det gäller hur hemmet ska se ut och vad som ska prioriteras hemma.

Men Happy Wife Happy Life :D

Halvar

Inlägg av Halvar »

Grattis grattis. blir najs det där. hur gör ni med spelbord? slänga upp en matta på köksbordet de få gånger det finns tid eller ett riktigt bord att ta fram till vardagsrummet för att få in en rejäl känsla?

om allt går bra så skriver vi på papper på tisdag och då får jag dela mancave med ungen vilket är otroligt mycket bättre än nuvarande källarförrådslösning två trappor ned (där jag inte kan vara längre med tanke på ungen).
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Halvar skrev:Grattis grattis. blir najs det där. hur gör ni med spelbord? slänga upp en matta på köksbordet de få gånger det finns tid eller ett riktigt bord att ta fram till vardagsrummet för att få in en rejäl känsla?
Ovanvåningen har 4 rum i sidorna och sedan ett allrum i mitten, där tänker vi ha två sköna soffor och ett bord i mitten avsett för brädspel, figurspel, fikastunder och allmänt umgänge. Ingen TV i detta rum!
Då bör den rejäla spelkänslan skapas! :D

Saxat ur mäklarens prospekt:
Bild
Halvar skrev:om allt går bra så skriver vi på papper på tisdag och då får jag dela mancave med ungen vilket är otroligt mycket bättre än nuvarande källarförrådslösning två trappor ned (där jag inte kan vara längre med tanke på ungen).
Sweet! ManCaves är lösningen på alla världens problem! :mrgreen:

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Grattis!
Vi köpte hus för 1.5 år sedan o det rum som jag hade sett ut som min man cave har nu fått rosa randiga väggar...o en sån där liten säng med spjälor.

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Det är nog bara att inse att när ens partner säger "jag är med barn" säger hon även "säg hejdå till din man cave". :roll:
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Naz87

Inlägg av Naz87 »

Väldigt sant

Skriv svar