L3go skrev:... konverterad Tyrannofex..
Spännande! Jag tycker det är dags att du har en egen målartråd som uppdateras ofta! Mer bilder till folket!
NilssonHarHund skrev:Kan vara första gången jag ser en screamer killer som inte är målad under "den röda eran". Coolt!
Roligt, för han var röd när jag köpte honom! Hmm.. kanske var allt rött ett tag..
RUNE skrev:Jag tycker gunslinger är en mycket fräck modell och som Dakka-fex blir den som gjuten! Faktum är att jag redan sniffat på e-bay i några månader för att hitta någon billig men har inte haft tur i aktionerna. Nåväl, det är ett långtidsprojet ändå så jag sörjer väl inte allt för mycket. Men mycket snyggt slutresultat.
Tack!
Jag hade råflyt, köpte en stor samling 2nd ed Tyranider för en billig peng, fick bla en till Screamer Killer utöver den här, en Hive Tyrant, 2 Lictors, 2 Zoanthropes och en drös med Hormagaunts och Gargoyles.
Även de är långtidsprojekt.
Grudge skrev:Grym! Älskar screamer killern. Puffror istället för klor funkar ju perfekt.
Tack!