Gamers Weekend 26-27/1 2013

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Apocswe

Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013

Inlägg av Apocswe »

Man skulle alltså om man vill va rolig, dyka upp med 3 olika armeer att spela :)

Sjuka combos man kan göra på det :P

Magnus

Inlägg av Magnus »

Magnus Wendel anmäler sig! (Har skickat mail) :)

Mr_riot

Inlägg av Mr_riot »

och mitt jobb har planerat in mej på alla spelhelger i januari tydligen :( jag ville ju spela snäll chaos marines med khorne tema...Suck :( Men lycka till grabbar, är väl medveten om att jag missar ett kanon arrangemang :)

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Följande har inte skickat en komplett anmälan:

Jonathan Carlsson
Per-Anton Wallander
Elias Österlund
Boggalogg skrev:Anmälan:
Ange följande i anmälan:

1. Personnummer: 10 siffror
2. Namn: För- och efternamn
3. Telefonnummer: Mobil och/eller hem
4. Adress, postnummer och ort: Där du är folkbokförd
5. Om du spelar för någon förening: Mest för att slippa möta samma gamla vanliga spelare första matchen
6. Andra saker så som allergier, om du är vegetarian, tidigare ankomst fredag kväll, vill ha frukost på lördag osv. OBS: vi tar ingen hänsyn till eventuella dieter!
7. Om man önskar att betala innan turneringen eller på plats.
Skicka dessa uppgifter till boggalogg@hotmail.com

daskad

Inlägg av daskad »

Hur skulle ni se det om jag använder en techmarine på bike med servoharness som Master of the Forge med conversionbeamer. Också på bike självklart!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

servoharnessen är ju det han byter ut mot beamern, så det skulle nog kunna bli lite konstigt. Personligen bryr jag mig inte om en sådan detalj, men det är förståeligt om andra gör.
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

daskad skrev:Hur skulle ni se det om jag använder en techmarine på bike med servoharness som Master of the Forge med conversionbeamer. Också på bike självklart!
Är du bara noga med att tala om det varje gång så är det väl egentligen inga problem. Å andra sidan kommer jag inte vara med den helgen, så det kanske är bättre nån annan svarar... Men du kommer tappa poäng i målningsbedömningen då du inte har wysiwyg, det kan jag garantera

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Hur planerar ni att house-rula Warp-Quake? Då det inte finns någon consensus hade det varit trevligt att veta hur ni tänkte hantera frågan. Jag som spelar nurgle demoner tar gärna med det beror på hur warp-quake kommer spelas.

Ni kan ju läsa igenom tråden innan: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=4&t=7708
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
LillePer

Gamers Weekend 26-27/1 2013

Inlägg av LillePer »

Jag tycker samma Ruling som på SM kan användas. Dvs att ställa ut en misplaced enhet i WQ är inte en laglig deploy. (Dvs wq funkar 1 gång och fler)
//Per som inte ska spela demoner ;)

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

LillePer skrev:Jag tycker samma Ruling som på SM kan användas. Dvs att ställa ut en misplaced enhet i WQ är inte en laglig deploy. (Dvs wq funkar 1 gång och fler)
//Per som inte ska spela demoner ;)
Det hade känts bra, då hade man kunnat ta med sina mysiga nurgle demoner och inte känna sig fistad förrän man i alla fall är på bordet :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar