Sjuka combos man kan göra på det
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
Man skulle alltså om man vill va rolig, dyka upp med 3 olika armeer att spela 
och mitt jobb har planerat in mej på alla spelhelger i januari tydligen
jag ville ju spela snäll chaos marines med khorne tema...Suck
Men lycka till grabbar, är väl medveten om att jag missar ett kanon arrangemang 
Följande har inte skickat en komplett anmälan:
Jonathan Carlsson
Per-Anton Wallander
Elias Österlund
Jonathan Carlsson
Per-Anton Wallander
Elias Österlund
Boggalogg skrev:Anmälan:
Ange följande i anmälan:
1. Personnummer: 10 siffror
2. Namn: För- och efternamn
3. Telefonnummer: Mobil och/eller hem
4. Adress, postnummer och ort: Där du är folkbokförd
5. Om du spelar för någon förening: Mest för att slippa möta samma gamla vanliga spelare första matchen
6. Andra saker så som allergier, om du är vegetarian, tidigare ankomst fredag kväll, vill ha frukost på lördag osv. OBS: vi tar ingen hänsyn till eventuella dieter!
7. Om man önskar att betala innan turneringen eller på plats.
Skicka dessa uppgifter till boggalogg@hotmail.com
Hur skulle ni se det om jag använder en techmarine på bike med servoharness som Master of the Forge med conversionbeamer. Också på bike självklart!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
servoharnessen är ju det han byter ut mot beamern, så det skulle nog kunna bli lite konstigt. Personligen bryr jag mig inte om en sådan detalj, men det är förståeligt om andra gör.
Alexander Merinen
Är du bara noga med att tala om det varje gång så är det väl egentligen inga problem. Å andra sidan kommer jag inte vara med den helgen, så det kanske är bättre nån annan svarar... Men du kommer tappa poäng i målningsbedömningen då du inte har wysiwyg, det kan jag garanteradaskad skrev:Hur skulle ni se det om jag använder en techmarine på bike med servoharness som Master of the Forge med conversionbeamer. Också på bike självklart!
Hur planerar ni att house-rula Warp-Quake? Då det inte finns någon consensus hade det varit trevligt att veta hur ni tänkte hantera frågan. Jag som spelar nurgle demoner tar gärna med det beror på hur warp-quake kommer spelas.
Ni kan ju läsa igenom tråden innan: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=4&t=7708
Ni kan ju läsa igenom tråden innan: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=4&t=7708
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Jag tycker samma Ruling som på SM kan användas. Dvs att ställa ut en misplaced enhet i WQ är inte en laglig deploy. (Dvs wq funkar 1 gång och fler)
//Per som inte ska spela demoner
Det hade känts bra, då hade man kunnat ta med sina mysiga nurgle demoner och inte känna sig fistad förrän man i alla fall är på bordetLillePer skrev:Jag tycker samma Ruling som på SM kan användas. Dvs att ställa ut en misplaced enhet i WQ är inte en laglig deploy. (Dvs wq funkar 1 gång och fler)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen