Tack! jag är ju lite av en veteran med tre ETC i bagaget, men glöm inte att jag bara varit inbjuden en gång (förra året), de andra gångerna var jag bara fanboi/hangaround. Varje år brukar några stycken skriva här på forumet att dom är sugna på att hänga på, men till sist är det ändå bara ett par stycken som dyker upp, vilket jag tycker är synd. Jag vågar påstå att jag kan garantera att upplevelsen av ETC är helt formidabel vare sig man spelar med eller inte, det är otroligt kul att lära känna spelare från en massa konstiga länder -och det kommer man garanterat göra om man är på plats.egge skrev:Lampén är nog en av mina favoriter när det gäller vilka som borde få åka med på ETC, måste jag säga. Att inte ha med honom är lite som att inte ta med sig tärningar, mätsticka eller regler.
40k på ETC är faktiskt en actionsport, lagen spelar 8 matcher samtidigt (på en rad av bord), och för att kunna hålla sig uppdaterad i alla matcher kan jag lova att man måste springa som en tok för att kunna hänga med. Det är ganska få som kommer till ETC som hang-arounds kan jag medge, men att det är såpass få åskådare gör att det hitintills aldrig behövts bestämmas några restriktioner för hur man som åskådare får röra sig på plats.
Ok, ni har förmodligen fattat det, jag vill ha en stark hemmaklack i Serbien! - pm:a mig om ni är intresserade, så ska jag ordna så att ni kan vara med det svenska landslaget i 40k i alla dess umbäranden och triumfer!!.