Nya tau
Re: Nya tau
Vilken styrka skulle det vara på Hammerheadens variant i sånt fall? 
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Var de nya modellerna skapligt lika de gamla då? Eller skulle de se allt för annorlunda ut bredvid varandra, om man använde av både gamla och nya?DHettNeck skrev:Efter att ha kollat på nya broadsides AFK idag så måste jag säga att modellen är grymt snygg, men att reglerna är den största missmatchen på länge.
Kollar man på modellen ser den snarare ut som T5, slow and purposefull, str10 railgun, om inte ännu hårdare. Reglerna för den som dom är nu är ett skämt när det kommer till att representera modelln
Edit: Man kan jo se på bilder att det inte är allt för lika, men lika bra att fråga någon som faktiskt sett modellerna "face-to-face".
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Den kunde ju fått beam eller tankhunter eller nått annat vettigt.Yabob skrev:Vilken styrka skulle det vara på Hammerheadens variant i sånt fall?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Dom ser konstiga ut bredvid varandra. Möjligen att man kan ha en som team leader, men jag tror inte att det skulle se bra ut.Karaghul skrev:Var de nya modellerna skapligt lika de gamla då? Eller skulle de se allt för annorlunda ut bredvid varandra, om man använde av både gamla och nya?DHettNeck skrev:Efter att ha kollat på nya broadsides AFK idag så måste jag säga att modellen är grymt snygg, men att reglerna är den största missmatchen på länge.
Kollar man på modellen ser den snarare ut som T5, slow and purposefull, str10 railgun, om inte ännu hårdare. Reglerna för den som dom är nu är ett skämt när det kommer till att representera modelln
Edit: Man kan jo se på bilder att det inte är allt för lika, men lika bra att fråga någon som faktiskt sett modellerna "face-to-face".
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Uppsala - Atlantis
Tack för svaret, då vet jag att gäller att antingen ha alla gamla eller alla nya.DHettNeck skrev:Dom ser konstiga ut bredvid varandra. Möjligen att man kan ha en som team leader, men jag tror inte att det skulle se bra ut.Karaghul skrev:Var de nya modellerna skapligt lika de gamla då? Eller skulle de se allt för annorlunda ut bredvid varandra, om man använde av både gamla och nya?DHettNeck skrev:Efter att ha kollat på nya broadsides AFK idag så måste jag säga att modellen är grymt snygg, men att reglerna är den största missmatchen på länge.
Crisis suits är däremot, så som jag förstått det, fortfarande identiska, det är alltså rakt av samma modeller. Stämmer det, eller har jag bara fått för mig det?
crisis suits är samma som tidigare, och för de som sitter på några gamla broadsides och funderar på att skaffa nya kan ju en idé vara att göra om de gamla bredsidorna till crisis då det är samma kit och så länge du sparat på bitzen så är det inga problem 
- speedfreek
Finns det något smidigt sätt att snabbt döda Aun'Vas två vakter så han kan gå med Broadsides och göra dem nästan immuna mot skytte?
-
Silvertejp
Nya tau
Hoppa från höga hus!speedfreek skrev:Finns det något smidigt sätt att snabbt döda Aun'Vas två vakter så han kan gå med Broadsides och göra dem nästan immuna mot skytte?
Och varför skulle döda vakter göra det lättare för aunen att bli IC?speedfreek skrev:Finns det något smidigt sätt att snabbt döda Aun'Vas två vakter så han kan gå med Broadsides och göra dem nästan immuna mot skytte?
- speedfreek