Det gamla tankbusta-pluset var kanske lite, lite för högt. Men samtidigt var det ändå väldigt få som spelade med dem. Med det nya pluset känns de inte värda att fundera på. Det är en riktigt dålig enhet.
Framtiden får visa om Tankbusta ligger rätt eller ej i mallen.
Men en cool enhet är det.
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again. Have you really won?"
DHettNeck skrev:Jeppas lag hade väl 15st i en battle wagon?
Det är fortfarande inte Jeppas lag utan mitt! MITT!!!!!
Faktum är att det är mitt lag. Det ropades upp under prisutdelningen att samma lag som förra året vann, dvs mitt lag. Jag kan tänka mig att hämta upp pokalen nästa gång jag är i Lund.
LordTengil skrev:Kanske har tagits bort med flit men:
Borde inte grot riggers på deff dread ge -1? För 5p känns han ganska given, och mycket bra.
Du har en chans på 6 att den ens behövs. (Undantaget 3 stycken weaponskador)
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again. Have you really won?"
LordTengil skrev:Kanske har tagits bort med flit men:
Borde inte grot riggers på deff dread ge -1? För 5p känns han ganska given, och mycket bra.
Du har en chans på 6 att den ens behövs. (Undantaget efter 3 stycken weaponskador)
Det var så mycket fel med detta så jag bara måste komentera..
på pen hits så är det 2 istället för 3 resultat som slår ut dreaden och 0 istället för 1 på glansing..
En grot riggers hjälper bara mot immobiliserad och det händer endast 1 av 6 skadeslag. Pen 4:a och Glanc 6:a
I övrigt gör grot riggers ingen nytta, utan bara är en kostnad. Så grot riggers är inte värd -1.