Jag skickar bits me sonen på måndag. E på tjänsteresor rssten av veckan.
Lottomannen´s Iyanden
Re: Lottomannen´s Iyanden
Gogogo!

Jag skickar bits me sonen på måndag. E på tjänsteresor rssten av veckan.
Jag skickar bits me sonen på måndag. E på tjänsteresor rssten av veckan.
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: Lottomannen´s Iyanden
Wohoo, bitz!
Första arbetsdagen på ett tag. Blev inte så mycket målat idag men fick ordnat till lite klantiga misstag. Nästa steg blir att ljusa upp rustningsplåtarna.


Första arbetsdagen på ett tag. Blev inte så mycket målat idag men fick ordnat till lite klantiga misstag. Nästa steg blir att ljusa upp rustningsplåtarna.


"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: Lottomannen´s Iyanden
Det ligger absolut något i det ni säger. Och efter att ha målat Word Bearers ett tag nu så är jag dessutom lite trött på rött 
Fråga: Vilka baser har Wraithguard? Det känns som om de borde ha 40mm, men det ser ut som 25mm?
Fråga: Vilka baser har Wraithguard? Det känns som om de borde ha 40mm, men det ser ut som 25mm?
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Re: Lottomannen´s Iyanden
De kom med 25mm förut men nu kommer de med 40mm och ska ha det.
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: Lottomannen´s Iyanden
Ah, det förklarar de blandade beskeden. Gott, då skall man bara få lite lön ocksåLillePer skrev:De kom med 25mm förut men nu kommer de med 40mm och ska ha det.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: Lottomannen´s Iyanden

En liten uppdatering. Vapnet skall bli ljusare vit/gul (tänk wraithbone)och jag har fortfarande inte bestämt mig vilken färg jag skall ha på juvelerna. Buden hittills är röd eller grön. Jag gillar röd, men vill helst inte introducera en färg till i modellen (Pink horror-vomeringar återigen).
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: Lottomannen´s Iyanden
MFL skrev:Lars... foglinjerna
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Re: Lottomannen´s Iyanden
Den där mold line bilden är en sån där episk "ta bild i spegeln utan att tänka på bakgrunden" bild! 
Annars ser det bra ut hittills tycker jag!
Annars ser det bra ut hittills tycker jag!
- Lottomannen
- Inlägg: 1367
- Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48
Re: Lottomannen´s Iyanden

Nu börjat färgerna komma på plats. Jag har alltid så svårt för första modellen, innan jag vet med mig hur allt skall vara
Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300T via Tapatalk
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K