Ulricehamns Open IV 1850p 27-29 Juni
Moderator: daskad
Re: Ulricehamns Open IV 1850p 27-29 Juni
Orker, the only way to go 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
BLOODLETTERS
Missions!
Missions!!
Missions!!!
När kommer de?
Missions!!
Missions!!!
När kommer de?
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Det är la fortfarande den 27e?
Nej men de kommer att bli försenade. Jag har nu bestämt att vi kör ETC-mission rakt av. Så dagen, nej minuten jag får tag i dem kommer de att läggas upp.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
ha ha jag bjöd in lite polacker till turneringen men efter jag förklarat vad ett rum och turneringe kostar samt priset per öl så hälsar det polska etc laget följande
Fuck
Fuck
Nope
=P
Fuck
Fuck
Nope
=P
/Kickern
Nu tycker jag att de är lite kinkiga... 
Felix "Daskad" Thuresson
Inte du som är dyr utan de som har låga löner...daskad skrev:Nu tycker jag att de är lite kinkiga...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
exakt ingen kritik från min sida älskar uho grym turnering!
/Kickern
-
BLOODLETTERS
Turneringen kommer köras i 6:e edition även om nytt är på gång, mest så inga konstigheter uppstår!?
Sen tycker jag inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan skriv egna missions så det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC.
Sen tycker jag inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan skriv egna missions så det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC.
BLOODLETTERS
-
Gonka Koff
Jag tycker inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan kör 7:e edition så att det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC.BLOODLETTERS skrev:Turneringen kommer köras i 6:e edition även om nytt är på gång, mest så inga konstigheter uppstår!?
(fast ETC kommer iofs kanske köras i 7:e)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Jag är lite 50/50 vad jag tycker. Jag kommer att snabbläsa igenom 7th edition så fort den kommer ut, och om den inte är helt åt helvete blir det nog faktiskt så att vi kör 7th.Gonka Koff skrev:Jag tycker inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan kör 7:e edition så att det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC.BLOODLETTERS skrev:Turneringen kommer köras i 6:e edition även om nytt är på gång, mest så inga konstigheter uppstår!?
(fast ETC kommer iofs kanske köras i 7:e)
Felix "Daskad" Thuresson