Ulricehamns Open IV 1850p 27-29 Juni

Moderator: daskad

daskad

Re: Ulricehamns Open IV 1850p 27-29 Juni

Inlägg av daskad »

Orker, the only way to go ;)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

Missions!
Missions!!
Missions!!!
När kommer de?
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

daskad

Inlägg av daskad »

Det är la fortfarande den 27e? ;) Nej men de kommer att bli försenade. Jag har nu bestämt att vi kör ETC-mission rakt av. Så dagen, nej minuten jag får tag i dem kommer de att läggas upp.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Robert
Hyffsat låg lägstanivå

Inlägg av Robert »

ha ha jag bjöd in lite polacker till turneringen men efter jag förklarat vad ett rum och turneringe kostar samt priset per öl så hälsar det polska etc laget följande
Fuck
Fuck
Nope

=P
/Kickern

daskad

Inlägg av daskad »

Nu tycker jag att de är lite kinkiga... :wub:
Felix "Daskad" Thuresson

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

daskad skrev:Nu tycker jag att de är lite kinkiga... :wub:
Inte du som är dyr utan de som har låga löner...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Robert
Hyffsat låg lägstanivå

Inlägg av Robert »

exakt ingen kritik från min sida älskar uho grym turnering!
/Kickern

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

Turneringen kommer köras i 6:e edition även om nytt är på gång, mest så inga konstigheter uppstår!?

Sen tycker jag inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan skriv egna missions så det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC. :twisted:
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

BLOODLETTERS skrev:Turneringen kommer köras i 6:e edition även om nytt är på gång, mest så inga konstigheter uppstår!?

Sen tycker jag inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan skriv egna missions så det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC. :twisted:
Jag tycker inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan kör 7:e edition så att det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC. :twisted:

(fast ETC kommer iofs kanske köras i 7:e)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

daskad

Inlägg av daskad »

Gonka Koff skrev:
BLOODLETTERS skrev:Turneringen kommer köras i 6:e edition även om nytt är på gång, mest så inga konstigheter uppstår!?

Jag tycker inte du ska vara så feg, lat och tråkig utan kör 7:e edition så att det blir en Ulricehamn turnering och inte "bara" en för turnering till ETC. :twisted:

(fast ETC kommer iofs kanske köras i 7:e)
Jag är lite 50/50 vad jag tycker. Jag kommer att snabbläsa igenom 7th edition så fort den kommer ut, och om den inte är helt åt helvete blir det nog faktiskt så att vi kör 7th. :)
Felix "Daskad" Thuresson

Skriv svar