Rödes Iyanden
Re: Rödes Iyanden
tack själv för att du delar med dig av dina alster och på så sätt peppar oss andra!
Det blir hur snyggt som helst!
Det blir hur snyggt som helst!
Löven blev verkligen bra!
Snyggt jobbat!
Snyggt jobbat!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Ser bra ut, skulle faktiskt vilja ha mer löv kanske någon gren också om det går. Blir riktigt glad över att se dina framsteg och taggad på börja fota när jag målar mina egna Iyanden. Avataren kommer bli riktigt snygg, liten sugen på göra samma men FW avataren är en modell jag länge velat måla.
Mängden löv kommer variera från bas till bas men det kommer inte bli några mängder på dem.
Kul att de inspirerar.
Kul att de inspirerar.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- Lottomannen
Spelade LBK-touren i helgen. Riktigt skojigt men slutresultatet blev aningen sämre än väntat. jag har analyserat flera moment under matcherna som jag kommer dra lärdom av.
Fick hem en kartong med 3 Hornets idag i bra skick med tanke på priset. Lite bitar hade lossnat under transporten och en hade gått av. Men det är väl inget för den flinke figurspelsentusiasten...
Nu ska jag bara bestämma mig för bestyckning till dem...
Fick hem en kartong med 3 Hornets idag i bra skick med tanke på priset. Lite bitar hade lossnat under transporten och en hade gått av. Men det är väl inget för den flinke figurspelsentusiasten...
Nu ska jag bara bestämma mig för bestyckning till dem...
Funderar över:
Modellerna har Scout och "skimmer assault" som gör att de får skjuta snapshots även om de kört flat out.
Dubbla Pulselasers. Bra antal plugg, styrka och AP och riktigt bra räckvidd.
Dubbla lansar. Estetiskt tilltalande och ett av få alternativ mot högre av. Få plugg.
Scatterlaser och lans. Måst optade alternativet kanske. Många plugg, halvdan styrka och möjligheten till twinlinkad lans.
Missilelaunchers. Mångsidighet men utan möjliheten att köpa flakk, tyvärr. Dyraste alternativet.
Jag är nog mest sugen på Pulselasers. Scatter och lans skulle "smälta in" i resten av listan men är inte lika estetiskt tilltalande.
Modellerna har Scout och "skimmer assault" som gör att de får skjuta snapshots även om de kört flat out.
Dubbla Pulselasers. Bra antal plugg, styrka och AP och riktigt bra räckvidd.
Dubbla lansar. Estetiskt tilltalande och ett av få alternativ mot högre av. Få plugg.
Scatterlaser och lans. Måst optade alternativet kanske. Många plugg, halvdan styrka och möjligheten till twinlinkad lans.
Missilelaunchers. Mångsidighet men utan möjliheten att köpa flakk, tyvärr. Dyraste alternativet.
Jag är nog mest sugen på Pulselasers. Scatter och lans skulle "smälta in" i resten av listan men är inte lika estetiskt tilltalande.
Pulslaser utan tvekan skulle jag säga. Alla andra heavy weapons kan du få på andra plattformar.
Jo. Det får bli Pulselaser. Möjligheten att köra in från Outflank eller att göra Scoutmove från egen deployment med 1-3 modeller i Squadron eller som 3x singel units och damma iväg 4-12 S8 AP2 plugg känns som ett riktigt bra tillskott till min Eldarlista.
Nu är jag sugen på att testa en lista utan Wraithlords och Wraithseer och med 1 Fire Prism, 1 Warphunter och 3 Hornets istället.
Inser att jag måste skaffa lite andra troop choices än mina Iyandenvarianter då jag snart har en Saim Hann lista också...
Nu är jag sugen på att testa en lista utan Wraithlords och Wraithseer och med 1 Fire Prism, 1 Warphunter och 3 Hornets istället.
Inser att jag måste skaffa lite andra troop choices än mina Iyandenvarianter då jag snart har en Saim Hann lista också...
Bulgrim har nu varit en pärla och hjälpt mig limma det som behövdes. Med andra ord så är jag nu ägare av tre monterade Horneta med Pulselaser. Känns riktigt inspirerande.