Team Tournament 2014

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Flygmaskin

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Flygmaskin »

Kan man pröjsa på plats utan att hamna som reserv?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

förmodligen bara jag som är alldeles för trött för att tänka logiskt just nu men hur är det med Highlander på Commissars, Psykers och Techpriests? Tänkte att det borde vara en då det är ett entry men då man är "restrictad" att ta max 2 av priests (3 för sisters) så funderar jag på om det är ngt i stil med att de fortfarande räknas som ett entry oavsett hur många man tar av dem?

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Neth_Oni skrev:förmodligen bara jag som är alldeles för trött för att tänka logiskt just nu men hur är det med Highlander på Commissars, Psykers och Techpriests? Tänkte att det borde vara en då det är ett entry men då man är "restrictad" att ta max 2 av priests (3 för sisters) så funderar jag på om det är ngt i stil med att de fortfarande räknas som ett entry oavsett hur många man tar av dem?
Varje choice är 0-1. Annars hade man ju bara fått ta 1 broadside suit, 1 Chaos Spawn o.s.v. :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Flygmaskin skrev:Kan man pröjsa på plats utan att hamna som reserv?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, det är ok. Men om ett lag inte dyker upp så kommer vi efterkräva avgiften. Det är lite för stora summor det gäller för att vi skall låta det vara.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Flogger skrev:
Neth_Oni skrev:förmodligen bara jag som är alldeles för trött för att tänka logiskt just nu men hur är det med Highlander på Commissars, Psykers och Techpriests? Tänkte att det borde vara en då det är ett entry men då man är "restrictad" att ta max 2 av priests (3 för sisters) så funderar jag på om det är ngt i stil med att de fortfarande räknas som ett entry oavsett hur många man tar av dem?
Varje choice är 0-1. Annars hade man ju bara fått ta 1 broadside suit, 1 Chaos Spawn o.s.v. :)
mjo, förvisso, men det är ju ändå units och dessa karaktärer är enskilda modeller så min tanke var att man max får ta en av varje av dem men just priest-restriktionen fick mig att fundera. Lätt man ska köra på 3 lvl2 psykers med telepathy för att få levitate så man kan få "flygande" russar! :)

pebos

Inlägg av pebos »

Liten highlander fråga ang. Tau:

Räknas bodyguard crisis som ett entry och elite crisis som ett entry eller är dom "samma"?

Per

Konfa

Inlägg av Konfa »

Vi har helt missat vår inbetalning. Trodde att det var samtidigt som sista listinskick.
Skickar över pengarna idag istället.

//Erik Wrisemo

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Samma här!

/Linus (Team Bitter)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
XecrNist

Inlägg av XecrNist »

När ska listorna in? Frågar för att jag kan inte riktigt läsa mig till ett tydligt svar.

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

XecrNist skrev:När ska listorna in? Frågar för att jag kan inte riktigt läsa mig till ett tydligt svar.
Den härligt luddiga formuleringen "tre veckor innan turneringen". Så fredag, antar jag.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar