Team Tournament 2014
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Flygmaskin
Re: Team Tournament 2014
Kan man pröjsa på plats utan att hamna som reserv?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
förmodligen bara jag som är alldeles för trött för att tänka logiskt just nu men hur är det med Highlander på Commissars, Psykers och Techpriests? Tänkte att det borde vara en då det är ett entry men då man är "restrictad" att ta max 2 av priests (3 för sisters) så funderar jag på om det är ngt i stil med att de fortfarande räknas som ett entry oavsett hur många man tar av dem?
Varje choice är 0-1. Annars hade man ju bara fått ta 1 broadside suit, 1 Chaos Spawn o.s.v.Neth_Oni skrev:förmodligen bara jag som är alldeles för trött för att tänka logiskt just nu men hur är det med Highlander på Commissars, Psykers och Techpriests? Tänkte att det borde vara en då det är ett entry men då man är "restrictad" att ta max 2 av priests (3 för sisters) så funderar jag på om det är ngt i stil med att de fortfarande räknas som ett entry oavsett hur många man tar av dem?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Flygmaskin skrev:Kan man pröjsa på plats utan att hamna som reserv?
Ja, det är ok. Men om ett lag inte dyker upp så kommer vi efterkräva avgiften. Det är lite för stora summor det gäller för att vi skall låta det vara.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
mjo, förvisso, men det är ju ändå units och dessa karaktärer är enskilda modeller så min tanke var att man max får ta en av varje av dem men just priest-restriktionen fick mig att fundera. Lätt man ska köra på 3 lvl2 psykers med telepathy för att få levitate så man kan få "flygande" russar!Flogger skrev:Varje choice är 0-1. Annars hade man ju bara fått ta 1 broadside suit, 1 Chaos Spawn o.s.v.Neth_Oni skrev:förmodligen bara jag som är alldeles för trött för att tänka logiskt just nu men hur är det med Highlander på Commissars, Psykers och Techpriests? Tänkte att det borde vara en då det är ett entry men då man är "restrictad" att ta max 2 av priests (3 för sisters) så funderar jag på om det är ngt i stil med att de fortfarande räknas som ett entry oavsett hur många man tar av dem?
Liten highlander fråga ang. Tau:
Räknas bodyguard crisis som ett entry och elite crisis som ett entry eller är dom "samma"?
Per
Räknas bodyguard crisis som ett entry och elite crisis som ett entry eller är dom "samma"?
Per
Vi har helt missat vår inbetalning. Trodde att det var samtidigt som sista listinskick.
Skickar över pengarna idag istället.
//Erik Wrisemo
Skickar över pengarna idag istället.
//Erik Wrisemo
Samma här!
/Linus (Team Bitter)
/Linus (Team Bitter)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
När ska listorna in? Frågar för att jag kan inte riktigt läsa mig till ett tydligt svar.
Den härligt luddiga formuleringen "tre veckor innan turneringen". Så fredag, antar jag.XecrNist skrev:När ska listorna in? Frågar för att jag kan inte riktigt läsa mig till ett tydligt svar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...