Gamers Weekend ”GW” i Kinna
-
patrik thoren
Re: Gamers Weekend ”GW” i Kinna
Ja det finns möjlighet till att komma redan på fredag.
-
Gonka Koff
Partyt lär väl iofs inte dra igång på riktigt förrens runt midnatt, för det är då 'tokkolmarna rullar in. Gissar jag rätt har då Jimmy suttit och blandat GT:s i baksätet i fem timmar. Papa D kan nog ha halsat i sig en skumpa eller två (eventuellt en torr och elegant Riesling). Katarsis har eventuellt kommit halvvägs på en burk jordgubbscider. Alla i toppform med andra ord ... förutom jag som *alltid* kör.
Eftersom jag under fredagen har arbetat min sista dag inför min 6-månaders föräldraledighet kommer jag vara sugen att skåla en eller ett par gånger med mina älskade nördkompisar för att fira.
... chilinötter gillar jag. Imp nämnde japlapenjonötter, det tror jag inte jag smakat eller? Var det inte wasabinötter jag käkade i somras? Oavsett sort tar jag med mig ett brett sortiment för att säkerställa perfekt kombination:
Chilinötter - En kraftig och besk lager, typ Landsorts Lager, Bitburger eller Brooklyn Lager
Jalapenjonötter - Gissar på att en frisk, lättare typ passar bra, kanske Peroni Nastro Azzurro, Kingfisher eller Estrella
Wasabi - Tror på en tung och kraftig Ale - Jämtlands Postiljon, Slottskällarens Red Ale eller Thelonius Monk
Vi ses i Kinna!
Eftersom jag under fredagen har arbetat min sista dag inför min 6-månaders föräldraledighet kommer jag vara sugen att skåla en eller ett par gånger med mina älskade nördkompisar för att fira.
... chilinötter gillar jag. Imp nämnde japlapenjonötter, det tror jag inte jag smakat eller? Var det inte wasabinötter jag käkade i somras? Oavsett sort tar jag med mig ett brett sortiment för att säkerställa perfekt kombination:
Chilinötter - En kraftig och besk lager, typ Landsorts Lager, Bitburger eller Brooklyn Lager
Jalapenjonötter - Gissar på att en frisk, lättare typ passar bra, kanske Peroni Nastro Azzurro, Kingfisher eller Estrella
Wasabi - Tror på en tung och kraftig Ale - Jämtlands Postiljon, Slottskällarens Red Ale eller Thelonius Monk
Vi ses i Kinna!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Någon verkar ha erfarenhet...cadelin skrev:aldrig partaja med arbetskamrater, slutar bara med att man ligger med någon i en hiss.
Fast det vete fasiken om det är bättre om man hamnar i sovsäck med en 40k nörd istället. Fast: "What happens i Kinna, stays in Kinna".
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- speedfreek
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Picture or it didn't happen!cadelin skrev:aldrig partaja med arbetskamrater, slutar bara med att man ligger med någon i en hiss.
Jag med!speedfreek skrev:Pax för Pär!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Re: Gonka
Jäger/redbull brukar de va =) Men nu när vi har en second driver så ska du, jag och brorsan sitta i baksätet me kylbox fylld me sprit/groggvirke och lyssna på banjomusik!.. så får nykteristerna sitta fram och diskutera komp-mallen och andra nyttigheter 
Kinna! Here we come! =)
Kinna! Here we come! =)
-
the godfather
Om jag bott i sthlm skulle jag inte ens överleva bilresan dit. än mindre konventet :s
Bara för att man bor i Stockholm bmåste man inte ha samma inställning till "tillbehör" som Jimmythe godfather skrev:Om jag bott i sthlm skulle jag inte ens överleva bilresan dit. än mindre konventet :s
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
patrik thoren
Nu, ärade pöbel, är reglerna för målningsbedömningen uppdaterad.
Ändras aldrig mer!
Ändras aldrig mer!