Gamers Weekend ”GW” i Kinna

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
patrik thoren

Re: Gamers Weekend ”GW” i Kinna

Inlägg av patrik thoren »

Ja det finns möjlighet till att komma redan på fredag.

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Partyt lär väl iofs inte dra igång på riktigt förrens runt midnatt, för det är då 'tokkolmarna rullar in. Gissar jag rätt har då Jimmy suttit och blandat GT:s i baksätet i fem timmar. Papa D kan nog ha halsat i sig en skumpa eller två (eventuellt en torr och elegant Riesling). Katarsis har eventuellt kommit halvvägs på en burk jordgubbscider. Alla i toppform med andra ord ... förutom jag som *alltid* kör.
Eftersom jag under fredagen har arbetat min sista dag inför min 6-månaders föräldraledighet kommer jag vara sugen att skåla en eller ett par gånger med mina älskade nördkompisar för att fira.

... chilinötter gillar jag. Imp nämnde japlapenjonötter, det tror jag inte jag smakat eller? Var det inte wasabinötter jag käkade i somras? Oavsett sort tar jag med mig ett brett sortiment för att säkerställa perfekt kombination:

Chilinötter - En kraftig och besk lager, typ Landsorts Lager, Bitburger eller Brooklyn Lager
Jalapenjonötter - Gissar på att en frisk, lättare typ passar bra, kanske Peroni Nastro Azzurro, Kingfisher eller Estrella
Wasabi - Tror på en tung och kraftig Ale - Jämtlands Postiljon, Slottskällarens Red Ale eller Thelonius Monk

Vi ses i Kinna!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

cadelin skrev:aldrig partaja med arbetskamrater, slutar bara med att man ligger med någon i en hiss.
Någon verkar ha erfarenhet...

Fast det vete fasiken om det är bättre om man hamnar i sovsäck med en 40k nörd istället. Fast: "What happens i Kinna, stays in Kinna".
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Pax för Pär!

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

cadelin skrev:aldrig partaja med arbetskamrater, slutar bara med att man ligger med någon i en hiss.
Picture or it didn't happen!

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

speedfreek skrev:Pax för Pär!
Jag med!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Poet

Re: Gonka

Inlägg av Poet »

Jäger/redbull brukar de va =) Men nu när vi har en second driver så ska du, jag och brorsan sitta i baksätet me kylbox fylld me sprit/groggvirke och lyssna på banjomusik!.. så får nykteristerna sitta fram och diskutera komp-mallen och andra nyttigheter :P

Kinna! Here we come! =)

the godfather

Inlägg av the godfather »

Om jag bott i sthlm skulle jag inte ens överleva bilresan dit. än mindre konventet :s
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

the godfather skrev:Om jag bott i sthlm skulle jag inte ens överleva bilresan dit. än mindre konventet :s
Bara för att man bor i Stockholm bmåste man inte ha samma inställning till "tillbehör" som Jimmy
En bild säger mer än 1000 kaniner

patrik thoren

Inlägg av patrik thoren »

Nu, ärade pöbel, är reglerna för målningsbedömningen uppdaterad. :shock:

Ändras aldrig mer! :mrgreen:

Skriv svar