Skulliz Chaos Wolves

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av HeadWar »

Ceramite.

(Jag minns på den gamla goda tiden, när de var gjorda i adamantium.)

kmzz0r
Inlägg: 439
Blev medlem: 04 maj 2010, 07:56

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av kmzz0r »

Sjukt snyggt Skulliz!

Användarvisningsbild
Skulliz
Inlägg: 804
Blev medlem: 23 nov 2009, 15:07

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av Skulliz »

Headwar har rätt, tanken är att symbolerna "växer" fram ur chippingen. Även om rispat funkar också.
På ett sätt förstår jag lite vad du menar dansk, på vissa ställen känns det som att stjärnorna har för lite textur i sig etc då de blir så stora.

Å andra sidan går det fort och blir mer bra än dåligt :)
the godfather skrev:dreaden har stått still för länge om han har så mycket sand ovanpå fötterna
Det har du fan rätt i... Ska se om jag inte kan tona ned det lite.

Användarvisningsbild
Skulliz
Inlägg: 804
Blev medlem: 23 nov 2009, 15:07

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av Skulliz »

Sådär! Fick precis klart det sista på ytterligare 10 Chaos Space Marines/Grey Hunters

Bild

Bild

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av theWatchman »

Jävlar vilket tempo du har, o jävlar va bra det blir! :D

Användarvisningsbild
Skulliz
Inlägg: 804
Blev medlem: 23 nov 2009, 15:07

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av Skulliz »

theWatchman skrev:Jävlar vilket tempo du har, o jävlar va bra det blir! :D
hehe tack :P

Dessa 10 har dock varit "nästan klara" en längre tid... fick nyss bara tummen ur att göra klart dem :P

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av theWatchman »

Trodde dom va nya. Men gött kämpat ändå.

Användarvisningsbild
Skulliz
Inlägg: 804
Blev medlem: 23 nov 2009, 15:07

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av Skulliz »

Deras ögon och vapen är nya :)

Toastern
Inlägg: 124
Blev medlem: 07 aug 2010, 14:35

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av Toastern »

Ja allt blir verkligen riktigt snyggt! Jag gillar fordonen förbehållslöst, dina Chaos Grey Hunters är också nice men kanske har ett lite väl effektivt färgschema då en del av dom känns lite kontrastlösa.

Och tempot! Helt galet.

Lunaticman
Inlägg: 181
Blev medlem: 12 apr 2010, 12:35

Re: Skulliz Chaos Wolves

Inlägg av Lunaticman »

Det ser riktigt bra ut!

Skriv svar