Skulliz Chaos Wolves
Re: Skulliz Chaos Wolves
Ceramite.
(Jag minns på den gamla goda tiden, när de var gjorda i adamantium.)
(Jag minns på den gamla goda tiden, när de var gjorda i adamantium.)
Sjukt snyggt Skulliz!
Headwar har rätt, tanken är att symbolerna "växer" fram ur chippingen. Även om rispat funkar också.
På ett sätt förstår jag lite vad du menar dansk, på vissa ställen känns det som att stjärnorna har för lite textur i sig etc då de blir så stora.
Å andra sidan går det fort och blir mer bra än dåligt
På ett sätt förstår jag lite vad du menar dansk, på vissa ställen känns det som att stjärnorna har för lite textur i sig etc då de blir så stora.
Å andra sidan går det fort och blir mer bra än dåligt
Det har du fan rätt i... Ska se om jag inte kan tona ned det lite.the godfather skrev:dreaden har stått still för länge om han har så mycket sand ovanpå fötterna
Sådär! Fick precis klart det sista på ytterligare 10 Chaos Space Marines/Grey Hunters

- theWatchman
hehe tacktheWatchman skrev:Jävlar vilket tempo du har, o jävlar va bra det blir!
Dessa 10 har dock varit "nästan klara" en längre tid... fick nyss bara tummen ur att göra klart dem
- theWatchman
Deras ögon och vapen är nya 
Ja allt blir verkligen riktigt snyggt! Jag gillar fordonen förbehållslöst, dina Chaos Grey Hunters är också nice men kanske har ett lite väl effektivt färgschema då en del av dom känns lite kontrastlösa.
Och tempot! Helt galet.
Och tempot! Helt galet.
-
Lunaticman
Det ser riktigt bra ut!