Jo men stormkråkor är kanske vanligare i det svenska språket än stormkorpar. Allt går ju inte att översätta ordagrant.Claimh_Solais skrev:Helt OT men va fanBlom skrev:Den lilla inq symbolen på boken ifrån stormkråkan bara. Nästan ska förhoppningsvis bli bättre.
har aldrig kopplat ihop varför folk kallar stormraven för stormkråkan O.o
StormRÖVEN låter mycket roligare om man ska skoja till det och ska man översätta blir det ju Stormkorpen
Korp heter ju raven
kråka heter crow
så får inte ihop det härmen ja var bara tvungen att skriva av mig
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Vad har du målat osv idag?
Eller för att kråka är ett roligare ord än korp?
-
Claimh_Solais
Jo men då är röv mycket roligare än kråkaJocke Rapp skrev:Eller för att kråka är ett roligare ord än korp?
Ok, jag rotade och rotade och tror minsann jag har nog med vapen och kroppar för att bygga lite nya kultister.
Hade dessa varit acceptabla?

Där är lite hölster och granater osv, men inget "major"...(tror inte en stub gun kan ens gå igenom en ork-rustning så kass den är...men den är ju cool!)
Hade dessa varit acceptabla?

Där är lite hölster och granater osv, men inget "major"...(tror inte en stub gun kan ens gå igenom en ork-rustning så kass den är...men den är ju cool!)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det där tycker jag ser mycket tuffare ut.
NU snackar vi! Kan du bygga en kille som ber eller är på annat sätt kultig så är jag mer än såld. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Hade gladeligen gjort det om jag haft delar och/eller GS, tyvärr visade det sig att inte alla delar var ämnade för IG storleken, då det mesta jag har är CSM...Serpent skrev:NU snackar vi! Kan du bygga en kille som ber eller är på annat sätt kultig så är jag mer än såld.
Gjorde dock två till ändå...

Om jag bara hade haft lite GS...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det är väl ändå inte svårt att beställa Green Stuff eller Grey Stuff..? 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jo, men jag är hemma och är sjuk...ska dra mig utanför lägenheten imorgon och fixa lite GS och se om jag inte kan skaffa lite småbitar också...Serpent skrev:Det är väl ändå inte svårt att beställa Green Stuff eller Grey Stuff..?