Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Thorval klar för sitt första norrländska äventyr!
Framifrån... Bakifrån... Manteln är ganska mörkt röd, hoppas att det syns. (Ibland fuckar bildbehandlingen upp färgerna lite...)
Och från "The business end", hur folk han slåss mot kommer se honom:
Framifrån... Bakifrån... Manteln är ganska mörkt röd, hoppas att det syns. (Ibland fuckar bildbehandlingen upp färgerna lite...)
Och från "The business end", hur folk han slåss mot kommer se honom:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Ska han bara slåss snett bakåt?
Knäpp västen och snöra slipsen och ha det gött i norrland!
Han är ju full... Eller så kommer folk att dra fördel av den gigantiska manteln och smyga sig på honom snett bakifrån.speedfreek skrev:Ska han bara slåss snett bakåt?
För övrigt ska jag nog spela i frack och hög hatt. Det är planen i alla fall.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Chaos Manteln funkade faktis skitbra på han 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Den där Thorval blev skitsnygg!
-
Silversixx
Det är lite för chalmersspexigt för att du ska komma undan med det, min gode Widner.Serpent skrev:För övrigt ska jag nog spela i frack och hög hatt. Det är planen i alla fall.speedfreek skrev:Ska han bara slåss snett bakåt?
-
Claimh_Solais
Grundmålat allt det här (för att det ska dippas sedan) kunden ville alltså bara ha grundfärgerna

Jag behöver ju måla mina jäkla Alpha Legion, så varför är det första jag gör när jag kommer hem att konvertera en lord...eller kanske en counts-as kharn???

Grrr...MÅLA!

Grrr...MÅLA!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Vad han än är så är han tuff! Vad är det för hjälm?
Tackar
Hjälmen är från berzerker-boxen, fast utan kaninöronen. Många roliga bitar i den boxen...förutom händerna då alltså...och zerker-benen är lite knepiga...
Hjälmen är från berzerker-boxen, fast utan kaninöronen. Många roliga bitar i den boxen...förutom händerna då alltså...och zerker-benen är lite knepiga...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."