"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Gah... 6 1/2 Raptors highlightade i en färg. Det är i runda slängar 10-15 olika stadier kvar på varje gubbe. Det här blir tufft. Men jag har möjlighet till flera timmars koncentrerat målande innan GC börjar i morgon.
Det blir tight. Fullt möjligt att jag får reserva enheten första slaget så lacken hinner torka...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Serpent skrev:Gah... 6 1/2 Raptors highlightade i en färg. Det är i runda slängar 10-15 olika stadier kvar på varje gubbe. Det här blir tufft. Men jag har möjlighet till flera timmars koncentrerat målande innan GC börjar i morgon.
Det blir tight. Fullt möjligt att jag får reserva enheten första slaget så lacken hinner torka...
Jag tar med mjöl då
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Sju timmars målande, endast uppehåll för att proviantera mat och finöl, men nu syns ljuset i tunneln! Två-tre timmar till på fredag morgon så är jag i mål!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...