Inför GothCon - the Pepptråd

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
RUNE

Re: Inför GothCon - the Pepptråd

Inlägg av RUNE »

25 baser + 9 heavy weapon team baser fixade.
25-ish baser kvar att måla och limma på static grass. *pust*
Inga problem. Jag hinner! :D
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Målar guld..en masse!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Gustav

Inlägg av Gustav »

Nu har jag också börjat.
Två russar byggda och målade samt 11 guardsmen målade de senaste 28 timmarna. Nu är det bara 25 guardsmen kvar...

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

så nu var alla modeller dippade och baser målade bara lite finputsnigar kvar till morgondagen

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Gah... 6 1/2 Raptors highlightade i en färg. Det är i runda slängar 10-15 olika stadier kvar på varje gubbe. Det här blir tufft. Men jag har möjlighet till flera timmars koncentrerat målande innan GC börjar i morgon.

Det blir tight. Fullt möjligt att jag får reserva enheten första slaget så lacken hinner torka... :shock:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Johannesson

Inlägg av Johannesson »

Kvar att fixa:

Heldrake
3 marines
Icon of Wrath
Spawn (om någon råkar förvandlas)
Pill på Daemon Prince (om någon råkar förvandlas)
Pill på Defence Line

Yay!
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train comin' your way" - No Leaf Clover

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Serpent skrev:Gah... 6 1/2 Raptors highlightade i en färg. Det är i runda slängar 10-15 olika stadier kvar på varje gubbe. Det här blir tufft. Men jag har möjlighet till flera timmars koncentrerat målande innan GC börjar i morgon.

Det blir tight. Fullt möjligt att jag får reserva enheten första slaget så lacken hinner torka... :shock:
Jag tar med mjöl då ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Silvertejp

Inför GothCon - the Pepptråd

Inlägg av Silvertejp »

Färdig! Gjorde till och med kratrar som mina orker kan ligga och gråta i efter deras bilar har pajat.

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Bild
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Sju timmars målande, endast uppehåll för att proviantera mat och finöl, men nu syns ljuset i tunneln! Två-tre timmar till på fredag morgon så är jag i mål!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar