Captains Corner
Re: Captains Corner
Woo-hoo.. 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Tummen upp till min lokala spelbutik här i Visby!
Väldigt aktiva på sin Facebooksida, snabba svar på alla frågor, och hela tiden en sådan här fin eventkalender:

Skuggspel i Visby, ge dem gärna en tumme upp om du är inne på facebook, och droppa absolut förbi om du är i Visby!
Själva butiken har öppet 10-18, men eventen som är varje dag i veckan har värdar som kan ta kassa, så det går att åka in kl. 21:55 en söndag och handla då butiken är bemannad av någon 10-22 må-sö! Suverän service!
Jag, och många med mig som ville ha en bra butik i stan, har stöttat dem med 100% av våra inköp sedan de låg på en sunkig bakgata utanför centrum för många år sedan, nu ligger de mitt i smeten i en stor fin lokal, och siktar på att bygga ut!
Fantastiskt kul!

Väldigt aktiva på sin Facebooksida, snabba svar på alla frågor, och hela tiden en sådan här fin eventkalender:

Skuggspel i Visby, ge dem gärna en tumme upp om du är inne på facebook, och droppa absolut förbi om du är i Visby!
Själva butiken har öppet 10-18, men eventen som är varje dag i veckan har värdar som kan ta kassa, så det går att åka in kl. 21:55 en söndag och handla då butiken är bemannad av någon 10-22 må-sö! Suverän service!
Jag, och många med mig som ville ha en bra butik i stan, har stöttat dem med 100% av våra inköp sedan de låg på en sunkig bakgata utanför centrum för många år sedan, nu ligger de mitt i smeten i en stor fin lokal, och siktar på att bygga ut!
Fantastiskt kul!
I övrigt så har jag börjat på en Cyte.
Jag gillar inte alls att den färdiga modellen dansar på ballerina-tentakler, så jag kommer att bygga min precis efter nedslag.
Då har inte gasen börjat fylla den ännu, så då ligger den ännu på marken i sin nedslagskrater.
Vet inte om det kommer att sågas som fördelaktig modellering av nitiska tjänstemän, men det spelar mindre roll.
Om jag åker på en officiell turnering så blir det Gamers Weekend, och på fluffborden är det ingen som bryr sig om sådant.
Här på ön bryr sig definitivt ingen, Rule of cool trumfar det mesta här!

Jag gillar inte alls att den färdiga modellen dansar på ballerina-tentakler, så jag kommer att bygga min precis efter nedslag.
Då har inte gasen börjat fylla den ännu, så då ligger den ännu på marken i sin nedslagskrater.
Vet inte om det kommer att sågas som fördelaktig modellering av nitiska tjänstemän, men det spelar mindre roll.
Om jag åker på en officiell turnering så blir det Gamers Weekend, och på fluffborden är det ingen som bryr sig om sådant.
Här på ön bryr sig definitivt ingen, Rule of cool trumfar det mesta här!

Pinna den bara på basen istället, så kan du fortfarande göra en mucolid 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Härlig inställning.Kaptenen skrev:Här på ön bryr sig definitivt ingen, Rule of cool trumfar det mesta här!![]()
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Bra tänkt! Men jag använde ju alla tentakler.. fast det kan väl inte vara så svårt att göra några extra från scratch om jag vill ha en Mucloid, hoppas jag...Flogger skrev:Pinna den bara på basen istället, så kan du fortfarande göra en mucolid
Vapnen fick även borrade pipor, nu känner jag mig nöjd med modellen!

Tycker det fungerar bra att ha den på flygarbas. Det ser MYCKET bättre ut än att ha en gigantisk pod som ser ut att trippa fram över slagfältet till tonerna från Svansjön.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
grymt mycket bättre än originalmodellen!
ska bli kul o se när den får färg på sig.
ska bli kul o se när den får färg på sig.
- Lottomannen
Det ser MYCKET bättre ut än att ha en gigantisk pod som ser ut att trippa fram över slagfältet till tonerna från Svansjön.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K