http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Soul_Drinkers

Om jag inte missminner mig var ES svart-gula (AIK-are alltsåSerpent skrev:Emperor's Scythes var väl typ lila..?
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Tack!Flogger skrev:Gööööörfint du!
Tack! Ah du såg det! Jag ville inte att Marinsen skulle sticka ut och sno fokus när man tittar på modellen, så de fick harmonisera istället.Elevatorlake skrev:Snygg! Gillar att färgen på deras rustning matchar insidan på monstrets mun
Får man fråga vad du gjort med basen efter den svarta och bruna washen? Den ser riktigt bra ut.
Tack!Serpent skrev:Omnomnom!
Har just läst en gammal WD, där just det FW-monstret presenteras som nytt. Jag tittade på bilden och tänkte: "Men kaptenens är ju fräckare..."
Jepp, mycket kärlek! Forge World har fantastiska designers!NilssonHarHund skrev:Alltså vyn uppifrån, den är kärlek den.
Min bästa herre, dina målningskills och din erfarenhet av att kolla på modeller tar din åsikt way above en "humble opinion". Stort tack!Ismeno skrev:Sweet! Blev riktigt bra det där, mycket coolare än originalmodellen imho.
Tack!daskad skrev:Grymt snygg! Den enda kritiken jag kan ge är att ögonen ser lite livlösa(?) ut, men det är ganska svårt att få asbra så.