Gonka Koff skrev:Kan felet vara så enkelt att du glömt stoppa in vapen i brösten på snubben?
Har lite kritik här annars från en ganska halvdan målare; om man ska dra sånnadära highligtstreck på axelplåtarna innanför kanten, så ska dom vara såpass diskreta att folk inte tänker på dom när dom glor på modellen. Du hade rott i hamn med detta om dom där strecken hade varit lite mindre krokiga och med mindre kluttar.
Nu är ju det en enkel sak att fixa, och om du gör det kommer dina gubbar bli jättesnygga, för du har mycket fina färger på gång där.
...Ojoj, det är fascinerande hur knepigt svårt det kan vara att skriva ett enkelt meddelande på en datorn efter en maffig fredagsdrink.
Kör på Nurgle!
In vino veritas
Tack för återkopplingen och du har helt rätt, linjerna ser inte helt bra ut. De blir väldigt skarpa och då blir de också oförlåtande för min målarparkinson. Plus att det blir en för tydlig kontrast mellan basfärgen.
Jag har testat dubbla linjer på den andra med två nyanser, för att skapa en gradvis övergång. Funkar det bättre?
Naz87 skrev:Näe felet var grejen på ryggen på sjassen.
Grattis - du vann ett mixband med säckpipemusik att lyssna till, på vägen till ÖSM i december
Naz87 skrev:
Angående högdragningarna tänkte jagninte på det försen du påpekade det. Kan vara så enkelt som att blixten på kameran får spratt stå ut mer än vad dom igentligen gör vet att det ofta händer mig när jag fotar
Jag använde inte blixt i detta fallet, så det stämmer nog tyvärr att de sticker ut.