Över 5 års postande och över 200 sidor målarblogg - plötsligt helt utan bilder?
En målarblogg utan bilder är inte en vidare bra målarblogg.
Photobucket... över en natt så har de, helt utan kommunikation till någon, infört en begränsning på delning av bilderna folk har där.
Sällan har jag sett så mycket förbannade människor i en tråd som på deras Facebook just nu.
Bloggar och Forum runt hela världen som använt Photobucket har nu bara en enda bild upplagd:

Vafalls?
Bäst att gå in på kontot och kika.. och där fanns det här:

Som ledde till det här..

Zoom:

400 dollar om året för att få fortsätta dela mina bilder därifrån?!?!
I h-lvete heller. Fort som fasen därifrån!

Så nu har jag checkat in på Imgur.com !
Första intrycken är att det flyter kalasbra!
Bilderna laddas upp i ett nafs, inloggning gick på ett kick, länkarna kommer fram direkt!
Det skulle ta evigheters evighet att gå tillbaka och byta ut alla bilder som Photobucket har blockat till något som går att se, så de får vara som de är just nu.
Jag avvaktar den här stormen en aning, Photobucket kanske kommer till sans och gör gamla bilder tillgängliga igen och lägger upp avgifter för framtida delningar eller något, vi får se vad som händer.
Vad jag skulle göra egentligen var att posta mitt senast färdigmålade modell, broder Exocrine!

Iiiiip.

Meet the Exocrines!
På lördag blir det spel här hemma, vi blir nog 6-7 stycken som ska testa 8th ed ordentligt med 2000 poängs arméer!
Bröderna Exocrine ska definitivt luftas!
På pappret är Exocrines grymma med sitt skytte och i Tyranidforum hyllas de som något av det bästa som finns.
Ska bli spännande att få testa dem på riktigt!
Veckans pyssel blir nog mest att förbereda inför det, både min egen lista och allt kringbös, då jag är värd och mitt hem är spelplats.
På fredag kväll så ska jag laga pannkakor som blir lunch på lördagen, bara en sådan sak!